|[ منتديآت جمآهير الأزرق الكويتي ..~
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

|[ منتديآت جمآهير الأزرق الكويتي ..~

|[ يً هلآ وغلآ نورتونآ ..~

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

صعيدي بالفندق ://:/ هاهاهاهاها

كاتب الموضوعرسالة
عآشقۃ يـﯡسف شكلآتـﮧღ
المديرهۃ
عآشقۃ يـﯡسف شكلآتـﮧღ

عدد المسآهمآت«• : 192
نقآط«• : 568
السٌّمعَۃ«• : 0
تآريخ التسجيل«• : 14/08/2011
العمل/الترفيـﮧ«• : طالبة..سباحة

صعيدي بالفندق ://:/ هاهاهاهاها Empty
مُساهمةموضوع: صعيدي بالفندق ://:/ هاهاهاهاها   صعيدي بالفندق ://:/ هاهاهاهاها Emptyالخميس أغسطس 25, 2011 2:58 pm

كيفكو اليوم جايبتلكو نكتة حلوة كتيير

<<<<

واحد صعيدي راح يبات هوا و المدام فى الهيلتون ليلةتانى يوم الصبح بيطلب من موظف الاستقبال الحساب و دار بينهم هذا الحوار :الرجل : الحساب كام من فضلك ؟الموظف : 1000 جنيه بس يافندمالرجل : ألف جنيه ليه يا أستاذ ... كتير قوى مبلغ ألف جنيه فى ليلةدى كانت ليلة واحدة يا محترمالموظف : أجرة المبيت فى الليلة بـ 400 جنيهالرجل : طب و الـ 600 جنيه الباقيين ليه بقى إن شاء الله ؟؟الموظف : عندك 100 جنيه أجرة الموظفين اللى بيشيلوا الشنطسيادتك لما نزلت من التاكسى مش كان فيه شيالين بيشيلوا الشنظ منتظرينك ؟الرجل : أما غريبة و الله .... بس أنا شيلت الشنطة بنفسى و ماحدش شالهالىالموظف : ماهو كانوا موجودين قدام سعادتك .. ما ناديتش عليهم يشيلولك الشنطة ليه ؟؟الموظف مستطرداً... هاكمل لحضرتك باقى المبلغعندك 50 جنيه إستعمال سجاجيد السجادة اللى من غرفة حضرتك للمطعمالرجل : أنا ما مشيتش على سجاجيد أنا كنت بامشى على الحتة الفاضية اللى مش مغطياها السجادةالموظف : ماهى السجادة كانت عند سعادتك .. ما مشيتش عليها ليه ؟؟الموظف : و عندك 200 جنيه إستخدام حمام السباحةالرجل : بس احنا ما نزلناش عومنا فى الحمام خالص .. هوا احنا وش عوم و مايوهاتالموظف : حضرتك حمام السباحة كان قدام سعادتك ما نزلتوش عومتوا ليه ؟؟الموظف : و عندك 100 جنيه إستعمال التليفزيون و قنوات الدش و الريسيفر فى الأوضةالرجل : دش ايه اللى انت جاى تقول عليه !احنا ما شغلناش امبارح غير القناة الأولى و التانية .. هوا كان فيه دش !!الموظف : قنوات الدش كلها كانت عند سعادتك ما اتفرجتش عليها ليه ؟الموظف : و عندك 150 جنيه إستعمال سخان الميه اللى بالكهربا فى الأوضةالرجل : الدنيا كانت حر أصلاًُ و ما أستعملناش السخان فى حاجةالموظف : مالناش دعوة .. السخان كان عند سعادتك ما إستعملتوش ليه ؟؟الرجل : أما شيىء سخيف قوىانتظر الرجل لـ لحظات ثم أخرج له 400 جنيه فقطالموظف : دول 400 جنيه بسالرجل : الـ 600 جنيه الباقية حق ما بوست المدام بتاعتىالموظف : ايه الكلام الفارغ ده ... حضرتك عاوز تجيبلى مصيبةهوا أنا بوست المدام بتاعتك خالص و لا جيت جنبها !!الرجل : ماكانت قدامك امبارح ما بوستهاش ليه ؟؟

صعيدي بالفندق ://:/ هاهاهاهاها
صفحة 1 من اصل 1